28-08-2005, Sunday-01:42:51
Hier kommt als Zwischenstand ein neues Windowsexe. Die Codereview ist noch nicht abgeschlossen. Also ich jedoch die SDL rausgeschmissen habe, und statt dessen einfach die Bitmap per Windowsroutinen kopiert habe, wurde Simutrans um den Faktor zwei schneller. Das wollte ich nicht vorenthalten. (Zweck der Übung war eigentlich mehr, eine debugbare Version zu bauen ... )
Da aber das ganze noch etwas wackelig scheint, bitte ich um ausgiebe Tests auf verschiedenen Rechnern. (Kein Midi, keine Sounds im Moment!)
Windows GDI Version
Logging wird nun nur mit "-log 1" aktiviert!
Release of 86.07.2
25-Jul-2005 (prissi)
FIX: again correct train types for newer paks
FIX: error during loading was using evt. unitialized minimap
CHANGE: order in railtools and tramstools roughly similar
CHANGE: background for tunnel graphics (was returning always foreground)
CHANGE: AI will always keep cityroads
FIX: roads under harbour deleted
FIX: AI now users better calculation of income (before always the farest factory won)
CHANGE: zeiger now drawn on to of everything
CHANGE: allow to crossconnect all factories (via crossconnect_factories=1 in conf/simuconf.tab)
FIX: factories initiated more than one smoker instance during loading (could break savegames)
FIX: cars and trains now really vanish in tunnels (more or less)
CHANGE: wrote extremly simple direct copy in Windows-GDI. Seems 2x faster than SDL and the debugger works a little, yeah!!!
Da aber das ganze noch etwas wackelig scheint, bitte ich um ausgiebe Tests auf verschiedenen Rechnern. (Kein Midi, keine Sounds im Moment!)
Windows GDI Version
Logging wird nun nur mit "-log 1" aktiviert!
Release of 86.07.2
25-Jul-2005 (prissi)
FIX: again correct train types for newer paks
FIX: error during loading was using evt. unitialized minimap
CHANGE: order in railtools and tramstools roughly similar
CHANGE: background for tunnel graphics (was returning always foreground)
CHANGE: AI will always keep cityroads
FIX: roads under harbour deleted
FIX: AI now users better calculation of income (before always the farest factory won)
CHANGE: zeiger now drawn on to of everything
CHANGE: allow to crossconnect all factories (via crossconnect_factories=1 in conf/simuconf.tab)
FIX: factories initiated more than one smoker instance during loading (could break savegames)
FIX: cars and trains now really vanish in tunnels (more or less)
CHANGE: wrote extremly simple direct copy in Windows-GDI. Seems 2x faster than SDL and the debugger works a little, yeah!!!